08 July 2010

.jom cari cik yaya.

darjah 5.
Salam.

Kabare sume. sihat tak ? bagus la kalau sihat . bersihkan minda kita dari anasir-anasir jaat. hehehe buang hasad dengki dan fikir positif and sometimes needs some negatif. waaa~ ayat yang penuh dengan kata-kata semangat. siyes dah dua hari saya memulakan misi PBB saya. haaa teka dy ape misi PBB. nnti saya bagi hadiah. siyes ni sape dapat teka i bg hadiah kecuali  'incik enol' hahahaa jgn bocor rahsia yek! babap montot kamu.


form 3.

okeh2 back to da topic. tajuk suh cari cik yaya kan. haaa cuba tgok dua gambar lame nie. tibe-tibe tadi tgok2 hambar terjumpe la gambar yang da berbelas tahun nie. waaa mcam dah tue je kan. hahaha. gambar yang atas tu masa darjah 5. then gambar yang kat bawah masa form 3. hehehe selekeh giler kan.

bila teringat time sekolah . saya tak suka lansung. tatau kenapa. sebab saya tak suka larh. bosan and amat bosan. hanya certain part je saya suke part lain xsuke. dunno why. may b ade setengah orang sangat suka time sekolah tapi bagi saya waktu persekolahan merupakan kenangan yang paling tidak indah sebab tade sebab.

kalau diberi peluang pergi ke sekolah dan belajar mcm biasa tidak!!! saya tidak akan pergi. sebab terlalu banyak peraturan. butttt..now i'm a teacher to be.lawak kan. tak suka pergi sekolah dulu now dah nak jadi chekgu. inilah balasan saya sebab selalu ponteng sekolah dulu.

dalam seminggu adalah 2 hari saya tak pergi sekolah. nakal kan. tapi saya bukan pergi mana-mana just duduk rumah tgok tb. sebab saya tak pergi sekolah ialah saya tak suka cikgu tu ajar saya. bagi saya just waste my time pergi sekolah bila dia yang ajar. pendekatan tidak berpusatkan murid lansung hanya berpusatkan guru. cewahhh dah pandai berpedagogi nampak. kataaa chekgu rite!

so nanti bila saya dah jadi cikgu saya tak buat benda yang saya tak suka masa guru saya buat dulu. saya akan cuba jadi cikgu yang kreatif .kreatif means a lot. so fikirlah sendiri ye, mungkin saya bukan guru yang terbaik tetapi saya akan belajar menjadi seorang pendidik.

sudah sudah jangan berfalsampah pulak. okay murid-murid jangan lupe cari cikgu dalam gambar kat atas tuh.

sekian.



ekslusif! incik enol time kurus~ hahahaha jgn mara syg.



 

2 comments:

  1. pergh... dah 4tahun tingal skolah kan

    ReplyDelete
  2. Bukan kacang sebarang kacang.
    Kacang melilit si kayu jati.
    Bukan datang sebarang datang.
    Datang membawa hajat di hati.

    Anak raja main congkak,
    Main congkak punya pelan ,
    Boleh saya tumpang bertanya,
    salam dihulur tanda persahabatan,

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    WELCOME—WELCOME-- WELCOME
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    WELCOME.WORLDCUP  
    ╔══╦══╗╔╦══╗  
    ╚═╗║╔╗║║║╔╗║    
    ╔═╝║║║║║║║║║ 
    ║╔═╣║║║║║║║║    
    ║╚═╣╚╝║║║╚╝║    
    ╚══╩══╝╚╩══╝
    SAY.NO.JUDI.BOLA
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^