23 July 2010

.jangan kita ingat kita bagus.

Salam.

Perhatian : emosi penulis tidak berapa stabil atas sebab-sebab yang akan diceritakan jap lagi. kadang-kadang hidup ni memang penuh dengan warna-warni kehidupan yang kita sendiri tak pernah alami dan jangka.

kawan,
bila saya teringat kawan-kawan saya ,saya tatau mana satu adalah kawan yang paling benar-benar kawan. cubit peha kiri peha kanan terasa. apa yang saya merepek ni. senang cerita begini je lah. kita hidup kat muka bumi ni sementara je so saya nak ingatkan diri saya. diri kawan-kawan semua

-jangan berlagak
-jangan cakap besar seperti kita tahu semuanya
-jangan cepat melatah
-jangan sesuka hati nak serang orang
-jangan nak cari salah orang aje
-jangan perasan diri bagus sangat


"aku dah beri kau peluang kedua tapi kau buat aku lagi mcmni, guna la akal. jangan guna hati jek. jangan kau ingat kawan yang kawan dengan kau sekarang betul-betul nak berkawan dengan kau. ingatlah kalau kau benci seseorang 10 orang benci kau. jangan rasa diri permainkan bila diri sendiri tak sedar kesalahan diri sendiri."



3 comments:

  1. kesian yaya...sabar ek..ujian dari Allah..
    betul tu yaya...
    saya pun mmg benci lorh dengan org yg bajet semua benda dia tahu...xde yg dia x thu...

    baca kat sini
    http://mia-erova.blogspot.com/2010/07/eh-aku-ni-kan-tahu-semua-benda.html

    ReplyDelete
  2. orang macam tuh memang buat Mj rase menyampah sangat-sangat..

    lagi satu orang yang suka bercakap tentang kesalahan orang lain, macam lah dia bagus sangat kan..sabar jelah kalau dapat kawan macam nih..huhu

    ReplyDelete
  3. huhu..thanks misz jue. yaya dah lupakan semua tuh

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^