14 July 2010

.jacob skandal saya.

salam

saya bukan nak cakap apa la kan. saya takleh nak menolak bila si taylor ni or jacob beria-ria nak tangkap pic ngan saya. tak smpai hati plak nak tolak. cuba tgok betol-betol si jacob ni ada iras incik enol tak? hehe. ade la..ade la..adoii cair saya bila tgok dy berlakon cite eclipse tuh.

haaiihh saya bukan nak berlagak. tapi tengok je la pic kat bawah nie. abg maafkan ayg. terpakse curang jap. heee~



lakonan semata-mata. kalau korang nak tangkap pic ngan jacob gak leh la pergi photo funia. edward pun ade. but i crazy in love with jacob la....tough nak mamposs~~


1 comment:

  1. salam yaya~

    hehehe... sy suka bapak angkat edward.. Mr Carlisle Cullen... :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^