11 July 2010

.eclipse tak besh.

salam abang jacob.

hehe. gatal ye cik yaya siap ber abang, abang jacob you... tapi abang jacob asik tiom bella jek. jeles saya tau. tak patot. tak patot. saya buat kesimpulan cerita eclipse kali ni bosan. dan tidak banyak aksi. watak victoria pun macam tukar orang lain jek.

setiap scene nak kiss...kisss...and kiss.. sampai incik enol cakap " tiom btol2 baru tau!" hahaha.no non nono cannot do that. hahaha.. bahaya tau cerita ni. nampak macam si bella ni sangap tau. korang tgok la seniri. tak sanggup i nak cite.

semalam gak shopping beli kasut sport.huh.  nak beli kasut sport pon banyak kedai kena masuk sampai orang yang ikut saya pon bosan. mayb bershopping sorang adalah lebih baik. cmane lah nak shopping barang kawen nnti kan. msti sorang ke hulu..sorang ke hilir..

tak boleh nak dibayangkan..huhu..

dah la mau tidoo.~



1 comment:

  1. salam yaya~

    hehehe... xsuka tgk saga twilight sebab dah baca novelnya... :)
    lebih suka guna imaginasi sndri... :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^