20 July 2010

.disumpah petai.

Salam

apa sumpah-sumpah ni tak baik tau. jaat tau kawan-kawan saya ni. hanya kerana saya tak makan benda itu saya telah di sumpah. hahahha. kalau korang tau benda yang disumpah mesti nak gelak punye. kalau tak gelak tade hal punye...

masa makan kat kafe semalam ada la kawan saya ni. memang penggemar tegar PETAI la..petai dan jering tu mcm gula-gula dia kata. kalau nampak petai tu leh mengigil lah. yang lagi best dia cakap kalau masak udang masak petai dia tak makan udang just makan petai. then yang sorang lagi ni kalau masak udang masak petai bukan udang yang banyak tapi petai lagi banyak. dia leh ubah lak nama resepi tu jadi petai masak udang. hahahaha. pape la korang nie. asalkan sihat sudah.

petai ni nak kata busuk tu tak de la sangat. oragn kata kerdas lagi busuk. erk betul ke eja kerdas nie. biak pi la..hehehe. saya belum nak belajar makan lagi. nanti-nanti la.

pasal yang kena sumpah tadi nak tau tak benda yang disumpah. saya telah disumpah ketika mengandung akan mengidam petai. omaigod. geram punya pasal saya disumpah sebab petai. petai..petai...petai pun mahal tau sekarang. sebab susah nak dapat kot.ntah la


                                    adakah selepas disumpah saya akan makan petai sebegini rupa? hahahaha


4 comments:

  1. ahaha..kelaka la yaya entry ni.agaga..

    pic laz uh,comel hokay!^^

    ReplyDelete
  2. wany ; hehe. thanks dear...agak lawak laa

    ReplyDelete
  3. haha, kita tgk la time cik yaya mengidam nnt
    petai, kerdas, jering = petai the best!

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^