19 July 2010

.dah 3 tahun kami bersama.


Salam.

Apa yang tiga tahun bersamanyee. couple ke? owh blum ag..4 bulan lagi baru la 3 tahun ye kawan-kawan 25 hb November 2010. ingat tau. heee..tatau la nak bagi incik enol ape. huhu. ni belum lagi puasa dy da tempah kuih semperit awal-awal. kuat makan yee.

back to 3 tahun bersama td. maksudnya ialah dah 3 tahun saya belajar sekarang. saya lebih mengenali dunia berdikari. saya belajar megawal emosi. saya belajar mengenali manusia dengan lebih mendalam dan saya tahu mengenai pelbagai benda yang sebelum ini saya tak pernah tahu.

16 Julai 2007 dulu, ingat lagi semua hingusan je datang. dengan tak bermake up muka. selekeh je. tapi sekarang masing-masing dah merah pipi. dah merah bibir. dah itam mata. muka putih jek. hahahaha. itu saya juga. saya pun berubah. rasa nak cantik jek.

tiga tahun juga saya menjadi orang melaka. macam-macam saya belajar kat melaka nie. but melaka best la. byk tempat shopping beb. i liooke. kat bentong mana ade. the store la plg besar pun. huhuhu.

jom share gambau skit. malam 16 hb tu kami tgkap gambar skit. masa lepas forum perdana anjuran maktab,check it out!


me and meah.



perasan chomel.



me and fifah.



nampak tak saya. pendeknyee..huhu. ni sebahagian kelas kami. yg lain dah balik



          we all happy together,,,


No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^