15 July 2010

.bukan tak sedar..sedar la!

.credit to google.
comel kan bantal ladybird nie. nak beli kat mane eh? sapa tahu pls tell me.
Salam.


masa saya tulis entri saya baru lepas bangun tidoo..bangun tidoo dalam suasana yang bising. saya ingatkan ada radio rupenya saya tido dengan MP 3 saya tadi. siyes tak sedar. sebab ingat nak dgr kejap je. pastu terus tak stop-stop hee.


masaya saya baru lepas bangun tidoo nie. tibe-tibe otak saya terfikir sebab apa saya tidoo tadi. rupenya saya cuma nak tenangkan diri saya. owh dalam pada masa yang sama saya juga penat. penat dengan kelas yang memenatkan. hehe memang la penat kan.nak tau sebab apa saya tenangkan diri?


sebabnya saya dah sedar . saya sedar semuanya semakin jauh. apa yang jauh eh. ntah laaa


layan lagu imelda -PUTUS ........


aku duduk sendirian dikamarku
menangis kesepian kernamu
kau tinggalkan aku
kau cari yang lain...

ish tak sesuai la lagu ni ngan saya. sape ak nak putus. saya tak nak la putus. tapi....sedih la. saya tahu korang menyampah baca ni . menyam pah nak buat cmane tak pakse pun. kalau ade anonymous nak komen pon saya dah tak kesah. baru la popular blog i kan, thanks!

kenapa eh kalau dulu tak kira masa leh berwebcam. tapi sekarang. lain...lain sangat. dah la sekarang saya asyik dengar kawan-kawan putus cinta jek. adakah saya akan ikut jejak langkah diorang. hmmm..ntahlah.
malas nak gaduh biarlah dia tak tahu. majuk pun tak gune. just waste my time. yess!! i'm crying now. air mata saya ni murah. leh keluar bila-bila masa.

mungkin dia sibuk sgt kot. hee..kalau cmtuh saya dah buat keputusan saya sendiri. saya nak pecahkan webcam tuh boley! saya menyampah bila tengok benda tuh.. yaaa saya memang ikut perasaan. sebab webcam tu duit saya. hahahhaa. dah-dah kesat air mata kamu tu buruk sungguh. 

memang buruk pun!
si comot.
si gemuk.
x0x0~

2 comments:

  1. salam yaya~

    lor... gduh ngan buah atie ke dik??
    sebaiknya berikan msa tuk kamu berdua.. mna ar tau dlm mberikan msa tu, terbit rindu... :)

    apa pun jgn pkir yg -ve... pkir se +ve yg mgkin... :)

    ps : kat parkson ada jual lady bug tu.. akak pun ada satu... :)

    ReplyDelete
  2. x gaduh pon..cume saya cepat kecik hati jek. thanks for da info psl ladybird tu ek!! hee~

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^