27 July 2010

.biskut ais krim cicah detox foot patch.

 salam.

comel kan biskut kat atas nie. saya panggil biskut ni biaskut ais krim. but bila tgok nama kat plastik dy namanya biskut asi jem. hehehe cam pelik je.

saya teringin lak nak makan biskut nie. terjumpa masa beli kat tesco. so amik je la. dulu makan biskut ni time kecik-kecik slalu mak beli kat kedai runcit. hehehe.  nak bape ringgit cakap je. yang timbang2 tuh
sekarang ni ada ag ke eh? ntah laa...

sebab apa saya suka sgt biskut ais krim. sebab dia warna-warni. saya suka benda yang berwarna warni. comel sgt, nak makan pun sayang,




kalau nak ikutkan banyak biskut yang saya suka makan time kecik-kecik. but dis is da most lar.

sapa nak tengok toksin dalam badan saya. hehehe. meh la tengok saya pakai detox foot patch ni minggu lepas



geli kan. dah la busuk bau macam asap rokok tau! pakai malam tuh then pagi pakai rasa lenguh je. sengal sengal je kaki. tapi tade perubahan pon. tak rasa ringan pon..hahahah tipoo betul saya pon terpengaruh je beli. padan muka. hahha boo sama dia...



 

2 comments:

  1. ye ke??
    xde kesan ek???
    brape satu benda tu???

    ReplyDelete
  2. cik yaya!

    i da lame gle xmam biskut eskem uh..=D
    qte suke kaler pink!hihi..^^

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^