21 June 2010

yayy! da dpt shawl free

Salam.
harini saya nak gtau yang saya dah dpt shwl free!! yayy suke2..ni sume sebab saya join giveaway yang butik qoma anjurkan harituh ni dia linknya kalo nak bace balik


walaupun agak penat membuat entri pasal giveaway ni tp berbaloi la sbb dpt shawl free kan sape la nk bg kan.
haa ni lah rupa shawl tu. pashmina kaler hijau ok..sweet je n sgt la lembut. saya ni mmg pengumpul shawl tp takp pernah lagi la beli pashmina sbb ntahla panas kot.


ni lah rupa sampul suratnya. comel kan riben kt tepi tuh. heheh i liokee.


so kpd sape2 yang nak join lagi tuh boleh ag..dy nak beri 50 shawl free..so ape lagi 
utk terus ke giveaway tersebut

2 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^