26 June 2010

.semester baru coming !.

assalamualaikum

Harini hari last bercuti di rumah kesayangan. huhu. mood sedih jugak la sebab dah 3 minggu cuti. walaupun bosan tak pergi ke mana-mana sangat tapi saya sukee sebab saya dapat masak bermacam-macam benda. hahaha kerja cuti saya ialah membesarkan badan dan part mana yang patut.

semester baru sem 4 tahun 2..ke terbalik tahun 2 sem 4..hahha mane-mane la labu. yang penting saya ada 2 tahun lagi untuk habiskan pengajian. kejap je kan . bila ingat 3 tahun lepas. erk berhingus je masuk. ntah pape. sibuk kejar pointer. sekarang relaks je. asal lulus. dgn cemerlang skit la. hahahah. tamoo la lulus cukup-cukup makan je. mak siap pesan lagi 'kakak ,kalau ada rezeki sambung belajar lagi. awak tuh muda lagi ' haaaihh bila fikir-fikirkan kembali mmg lah saya nak sambung belajar. tapiiiii....ntahlah

banyak faedahnya sambung master lagi dan banyak jugak la cabaranya. huhuhu. itu nanti la fikir.

snap kononya rajin study.

semester ini saya nak berjanji pada diri saya. cewaaah pirah boleh percaya ke
-saya nak bangun awal pergi kelas
-saya nak siapkan segala presentation
-buat assignment awal-awal tamoo last minute
-saya nak kurangkan beli barang tak berfaedah
-saya tamoo ponteng mane-mane kelas
-saya nak bawak bekal air g kelas. (hahaha sengal kan mcm budak sekolah)
-saya nak berjimat sedikit
-saya nak jadi pelajar yang lebih baik. tamoo melawan
-saya nak bercakap dengan lebih lantang bila buat presentation
-saya nak berjongging setiap petang kalau tak hujan
-saya nak pergi jalan-jalan area melaka lagi yang mana tak pernah jejak lagi dengan wink*
-saya nak kurngkan tidoo tp tidoo secukupnya
-saya nak beli external.huhuhu..mintak-mintak la ada duit lebih.
sudah-sudah jangan terlalu banyak angan-angan nnti semua tak terbuat. hahahah.semoga berjaya
Cik Nur Hidayah!!

p/s : saya nak mengira budget belanjawan semester ini  fulus..fulus...

3 comments:

  1. miss yaya^_^..
    bje baek2..jgn nakal2..tee hee..
    nk tnye,,cmne ea nk wat pic qte uh taley zoom,n nk wat xley tekan right klik ntok cpy paste uh..huhu..

    cegu ajar wany ley?;(

    ReplyDelete
  2. xder makne sumenyer tu..
    semagat sem baru konon..
    same jer cam sem lepas..
    awal2 jer semagat berkobar2 kt dada..
    hahahahaha....<3

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^