12 June 2010

.saya nak komen tapi tolonglah....

Salam.
rajinya saya mengupdate blog harini. da bape entri saya buat harini disebabkan bosan sangat. tapi kali ni saya dah tak tahan lagi. saya sudah tidak tahan. bila benda yang saya nak buat dibantutkan oleh satu perkara ni. tolonglaaahhhh..tolong saya nak buat blogwalking pun jadi tade mood bila saya kena buat kerja. 

patotnya saya hanya bace kandungan entri then komen n post tp ada sesetengah blog ni terajin ya amat. siap buat word verification lagi. haaihh tade faedahnya. semak aje. hehehehe.may b ada yang baru buat blog tatau pasal benda nie. tak pe la hari ni saya akan turunkann ilmu saya sikit. 

memanglah benda nie semua orang dah tau. adooii malu la pulak nak ajar kalo otai tgok nie. n kalau salah ag la malu je. tapi rasanya btol kot cara saya buat nie. kalau ada otai2 blog yang da pakar bace entri ni kalo tutoria saya salah sila komen utk pembetulan yaa..amat mengharap sebab saya gerammmm bila nak komen kena taip huruf2 bodo tuh.



haa ni la rupa word verification tuh. 


  1. ok mula-mula korang pergi kat setting blog korang tgok kat bulatan merah yang saya lukis tuh.tgok betul2




2. haaaa..pastu korang pergi lak kt komen.cari je laa msti ada punye.tgok kt bulatan yang saya lukis itu jugak



3. lastly..korang akan jumpe 'show word verification for comments' sooo cepat2 la tekan NO.then save n done!


senang je kan. macam ABC..hehehe harap kepada kawan-kawan yang belum buat tu try2 la buat. n selamat beramal~

p/s: niat saya hanya untuk menolong memudahkan rakan-rakan blogger lain senang nk komen.tade la time nak komen je bengkek bila kuar benda tuh.thanks! love u oll larh

10 comments:

  1. sokong yaya..
    bila tgk je benda tu kita yg dah komen panjang2 terus xde mood da..
    harap semua blogger concern ttg benda camni

    ReplyDelete
  2. khairul azmi : betul2.saya pun sokong diri saya..hahaha

    ReplyDelete
  3. hee
    betul tu
    nyampas dgn WV tuh

    but nak betulkan fakta sikit
    menatang tu ade tujuan ekceli
    nak elakkan spam komen
    ai pnh kena

    btw, bgus ada usaha nk kongsi info mcm ni
    keep it up ;)

    ReplyDelete
  4. betol tu...paling bengang kalo time tu line tenet kite tgh tahap slow gile babi...

    ReplyDelete
  5. salam.. yaya.., ct dlu pn wt cptcha gk.. hehee..
    tp sjak na cment blog kkwn yg ada cmtu smpaikn asa pnat, ct trus stop ia... hehee.. ;D
    jdi skrng da mudh... ;)
    wassalam..

    ReplyDelete
  6. bende tuh sgt saket laaa..
    mmg wat hilang semangat nak komen.
    haih ~ xD

    ReplyDelete
  7. adooooiiiiii..... x suke jugakkk benda alahhhh ni... peliisssss laaaa...

    ReplyDelete
  8. cik kiyue :hehe yeke..sorii saya ni cetek ilmu.thanks kongsi

    cik panadol : btol2.mmg giler bengang laa

    cik ct : heehe mmg mudah kalo buat cmni tau.

    lnnz: hahhaa mmg sakit hilang semangat tros..kesian entri tade komen

    anna :xsuka ya amat! heheh

    ReplyDelete
  9. xsuke jugak!huhu.
    jap2..wany nk cek kt blog..setting oke x..ahahah..
    tanx ya cik yaya^_^

    ReplyDelete
  10. wany : hehe cepat2 cek.nnti cigu yaya mara

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^