18 June 2010

.saya dilamar ketika berscuba.

Salam.
Haiiyahh kenapa mata saya tamau lelap-lelap maa..sudaa janji mau tidoo pukul 1.30 tapi tamoo tidoo jugak .maafkan dinda wahai kekanda. hahaa dari cina terus zaman kesultanan melayu melaka. ape hal la saya nie. boleh pulak fikir bukan-bukan tengah pagi nie. saya tiba-tiba teringat pasal cerita pagi tadi yang saya tengok kt tv2 tajuk dia kembali kot. agak besh la. part yang paling saya tak boleh lupa ialah bila si fahrin ni melamar si pempuan ni ntah sapa namanya tak ingt ketika tengah berscuba adooyaii kt pulau perhentian lak tuh. huhu buat saya berangan tak henti-henti. apa salahnya berangan kan bukan kena bayar pun. tak jadi pun tak de sape peduli.ahaakss

cara dia melamar kan dia letak cincin siap-siap kat dalam kerang. eh kerang ke..tiram ..ah ntah la yg penting benda tuh besar. dan saya kurang tahu ape benda tuh. pastu kan dia pakaikan cincin masa dalam laut tuh..waaa romantiknya. saya yang tengah tgok ngan adik saya dah berangan-rangan..hahaha sengal kan.pastu kan korang bayankan pulak dapat cincin yg comel camni

cincin abc.hehe



whoaa cincin donut big apple. nak makan2 je saya tgok


huhu. kenapalah kreatif sesgt


nah amik ko spagethi pun leh buat cincin

all images credit to mr.google*

tp cincin-cincin ni mana lah ada sentimental vellu. huhu. kalo nak tunjuk kt mak senah, mak kiah, mak nab buat gelak dek dorang aje kan.dyorang dapat cincin belah rotan saya dapat cincin yang tak leh blah hahaha dah2 saya malas merapu. 

mesti korang ingat saya dilamar ketika berscuba kan. hahaha. jangan harap sebab saya bukan pandai berenang dan incik enol pun tak pandai. tp dia boleh jadi pelampung saya sebab perut dia bulat mcam boya...hahahaha..sekian mimpi yang tak mungkin tejadi

4 comments:

  1. salam yaya~

    hehehe... memang romantik.. tapi sy laie suka kalo di lamar ngan jambangan mawar putih... :)
    waduh.. bila ar agaknya?? :p

    ReplyDelete
  2. saya dilamar oleh uwan en kekasih saya... wohooo... kamu tau... sangat mengharukan sampai macam nak tertitis2 air mata ni... :))

    ReplyDelete
  3. hehhe.. salam.. ingat yaya yg kene lamar.. tittle nak suspen je.. cincin tu cute la.. tapi kalau tertindih confirm patah lg2 yg cawan ngan garfu mee tu.. xbleh blah.. hahaha

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^