25 June 2010

sapa nak tengok watermark buruk punya.

Salam.
pertama-tama sekali saya izinkan kamoo semua gelak kat saya. mesti pecah perut lah kalo korang tgok watermark yang dibuat oleh saya yang baru 1st time gune adobe photoshop. yang terkial-kial crop gambar.. terkial-kial nak drag gambar. hadooii susahnya..nak jugak guna adobe kan. yelah tok guru ajar guna adobe so kena la guna adobe kan.huhu

konon nak tema lolipop pink jugak. haaa belasah aje. sapa nak tengok? tak nak? tak nak sila keluar. hahaha sapa nak tgok. adoii malu la. malu kat orang yg pakar grafik tgok. huhuhu. pasni sapa-sapa yang teringin nak tolong saya buat watermark amatlah dialu-alukan sebab tangan saya sudaa keras nak guna adobe hokay.

huhu. jangan gelak eh.
.
.
.
.
janganlah.
.
.
nak sangat tengok kan. nak gelak kan. haaa gelak la puas2.



tgok la. dengan crop tak chanteknyee. dengan tulisan tak kreatif. huhu anak sapa la buat ni. tak ngaku..tak ngaku..maluuuuu tutup muka.pastuh tak xleh blah nak letak jugak kat gambar. huhu xpe2 saya akan reka yg gempak punye. tengok la..korang gelak kan. gelak kan. siap la!

2 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^