12 June 2010

rombakan kerajaan baru.

Salam.
Haaaa Malaysia nak rombak kerajaan baru ke? pemerintahan baru ke ? hahaahha tidak laa. blog cik yaya yang kena rombak. cuba tengok blog saya ni dah macam-macam saya ubah dari background, tulisan, tema warna saya ialah biru nampaknya.

nak dekat sejam jugak la saya buat semua ni , semua tak kena. itu tak kena akhirnya ini saja yang saya mampu buat. huhuhu huduh kan. mcm serabut la plak. tapi nanti la repair lagi. sudah penat mata saya ni menghadap laptop. elok saya tak pakai cermin mata kena plak pakai.

so apa pendapat korang?sila beri jawapan berdasarkan bwh nie

A-agak ok lah dari yang lepas
B-erk.serabut giler beb.lagi teruk kreativiti ko ni yaya
C-tak mampu nak komen sebab awak kiutt sangat.
D-cun seh! tapi harap tingkatkan lagi usaha anda.

please..kawan-kawan blogger saya yang kiut miut. hencem hensem tolonglah komen berdasarkan jwpn objektif yang di atas, n kalau nk komen teruk2 ag or hentam saya lagi silalah...saya akan balas balik!!! hahahah gelak jaat~

p/s: saya semakin addict dengan biruuuuu~~

5 comments:

  1. hehe aku bg ko c laa~ C

    ReplyDelete
  2. sedapnya lolipop kat atas tu..
    ingatkan salah blog..
    sweet la..
    Bagi yang D

    ReplyDelete
  3. Salam dear..
    Im with C jugak!
    hehe.
    Simple tapi sweet :)

    ReplyDelete
  4. cik paro : waa terharu2 thanks a lot.haha nk buat perubahan la skit

    kak paah : hehhe thanks kak paah

    ReplyDelete
  5. salam.. ct bg smua d ats kcuali b.. hehee.. ;)
    wassalam..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^