17 June 2010



Mengumumkan!! blog PALING COMOT di Malaysia The Chronicles Of Yaya . Thanks cik eiysya sebab beri award kat saya. Top Blogger 2010 lak tuh, huhu sangatlah tidak layak okay. blog saya bukan ada orang baca pun. dan pada pendapat saya kalo blog2 terkenal tak main pun award2 pun. dari kaca mata saya la..tapi tak pe blogger2 yang tak terkenal nie. kita berblog sekadar nak suka-suka kan. kongsi cerita, kongsi masalah. kongsi apa-apa je lah. dah malas nak mebelbel lebih jom jawab tag plak. besh gak dah lame tak menjawab soalan ni.




1. Apa nama blog dan kenapa letak nama itu?
The Chronicles Of Yaya. sebab apa saya letak nama ni. sebab zaman saya buat blog nie masa tuh addict ngan cerita the chronicles of narnia. tu je. hahah tade sentimental vellu pon.


 2. Apa nama URL blog dan dari mana datangnya idea itu?
http://princessyayah89.blogspot.com...huhu sungguh sengal name nie. tp nak wt cmane masa tuh tade idea boombastik nk buat url blog. so dgn feeling2 princess saya letak lah princessyayah 89 tu tahun saya lahir.

3. Apa method dalam penulisan anda?
tiada apa-apa method. tulis ikut mood
4. Penah terasa nak hapuskan blog?? Sebab musababnya?
tak pernah la..sayang..

5. Pernah ahli keluarga baca blog anda?
pernah adik-adik saya la..hehehe kadang2 malu gak. cerita ntah pape

6. Apa perasaan anda bila ada orang kata blog anda buruk sedangkan orang lain kata blog anda cantik?
 do i care? 
7. Bila blog anda diberanakkan?
15 februari 2009. baru je check
8. Siapa orang pertama yang tahu anda ada blog?
ntah la saya pun tak ingt.
9. Apa perasaan anda bila ada orang berkata tentang blog anda di sekolah?
buat blog taon 2009. means mase sekolah saya tade blog ag.

10. Sepuluh orang yang seterusnya bakal di TAG. Jawab bila rasa free-free yek.
malas r. sebab blog saya bukan ramai pembaca. then kalau bg pun macam la dyorang jawab. kenal sgt.hahaha. so sesape yg ngah baca entri ni kalau terasa nak buat buatlah. saya alu-alukan.


p/s: rasa seperti tidak layak mendapat top blogger ituh.

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^