01 June 2010

.jom jwb tag incik Hilal.

Salam.
saya di tag. hehe oleh incik hilal. thanks eh. tag dia senang je dia nak tgok muka saya selepas 20 tahun. sangat seram hokay. rasanya tak la seteruk ini kot. hahahah temanya saya tak boleh terima kenyataan la..huhu.so sapa-sapa yang akan di tag oleh saya selepas ini sila lah klik sini untuk tgok wajah anda selepas 20 tahun okay.

sekarang time to tag orang lak. calon2 yang berjaya ialah

-kak nani ( teringin nak tgok kak nani yang somel nie tue nnti cmane)
-ayisy  ( cmane la muke budak botek ni 20 taon akan dtg)
-cik ct (hehe..teringin tgok budak yg lahir same hari dan taon muke da tue)

k lah nak tag 3 orang je la..saya bukan kenal sangat rakan blogger ni. huhu.

5 comments:

  1. hahaha mekasih jawab tag saya.. comel2. muka dah tua pun comel2 gak.. hahahhaa

    ReplyDelete
  2. salam.. ar??? ct pn kna gk???????????? ;((
    hehee.. ;) ct da wt awl lg aw dri yaya... hek2.. ;)
    yaya kluaq dri prut mum kul bpa? hehee.. ;)

    http://dunia-ctie.blogspot.com/2010/05/diriku-20-tahun-akan-datang.html

    ReplyDelete
  3. ha2! lupa lak na kmen psal yaya.. hehee.. ;)
    stil cute laa kmo dear... ;)
    ~ct jjur taw... :)
    sbb pa msih cute? sbb msih ada mta, hdung, smua2... ;)

    ReplyDelete
  4. hilal :hehe..sama-sama yelah tu comel. agak la nak tipu pun..huhuh

    cik ct : hehe..yeke yaya bru kne tag la..kuar perut mak kul 11.00 mlm rasenyerr..kamoo pun kiut gak

    ReplyDelete
  5. Uish! Kene tag? Thanks! Huhu.. Eh, apa mksud botek tuh?

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^