18 June 2010

.i dah curang.

Salam.
haaihh rajin la pulak iklan si nuff ni keluar. haaa sebelum ni susah sangat ko nak keluar kan. saya tau la tak ramai yang baca blog saya nie. dan disebabkan itu. sebab nuff selalu tidoo aje. so saya dah cari scandal lain. saya join mangga ad pulak. kalau korang nak tau apa tu mangga ad ni. dia setaraf nuff jugak. mengikut pembacaan saya la..bukan sukahati je nak cakap.

kalau korang perasan la. blog saya ni dah semak dengan macam-macam iklan kan. kalau nak tau lagi mangga ad ni akan bg earning pertama selepas 2 minggu dan yang besh lagi mangga ad ni mendapat keuntungan yang lebih baik dari yang lain. so apa tunggu lagi jom la join ramai-ramai. nuff lambat lah. tidoo je makan banyak. hahaha

saya ada baca lagi. kalau korang setia dengan mangga ad nie. dia akan bg RM20 bonus kepada yang setia je lah. so tunggu ape lagi klik la sini jom join ramai-ramai

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^