02 June 2010

.da addict nak tua sangat .

Salam.
Hehe ni semua tag punya pasallah. tak pasal-pasal saya nak tgok muka incik enol masa tua lak. hahhaha. sangat kelakar hokay macam dia lagi tua dari saya je. sedangkan dia lagi muda dari saya. sapa nak tgok? korek idong dulu. hahahaha habat sungguh kamu ni yaya

tapi yang ni ada special skit bukan gambar incik enol tua aja. gambar anak saya dan dia pon ada. haaiih macam-macam teknologi sekarang nie. muka anak pun leh agak-agak ek. huhuhu. tapi saya buat ni sekadar suka-suka ye jgn fikir benda lain plak. karang ada la fikir benda-benda kotor tuh. otak orang bukan leh caya sekarang very complicated okay. sekarang kalau nak buat sesuatu terangkan dulu niat kita. hahahah kalau kita cakap niat kita dalam hati orang tatau pastuh mulut pun mula pot pet pot pet buat fitnah. owh sangat tidak baik tau.dah2 kalau ustazah yaya dah bukak kitab mula la..
jom layan gambar nie.

haahaha.. tua nya kamoo incik enol . 


this is our baby girl. hahahahah..rmbot perang x thn tol. gen mane ntah dy dpt.


this is our baby boy. hahhaha..rambut putih lak. cm  albino jee..bapaknya itam.hahahah lawak tol

3 comments:

  1. salam yaya~

    hehehe... cumelnya anak2 awak eik?? :)

    ReplyDelete
  2. salam.. ct skong kata2 LP Lum~ Hehee.. :)

    ~> enck enol tu fture yaya ya? hehee.. [maaf yaya.., ct bzbdy kit... ;)]

    ReplyDelete
  3. hehehe try2 je la ct n LP lum...huhu tak comel pun

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^