21 June 2010

.contest mata menawan.



Salam.
saya masuk contest jangan jeles. hahaha. sengal je kan..
pape pun jom nyanyi dulu..

Mata memandang
Mata memikat
Matalah puncanya

Mata menjeling
Mata menggoda
Matalah asalnya

dah2 cukup2 lebih2 lak nyanyinyee..bukan sedap pon. kenapa ye saya nyanyi pasal mata2 nie..sebab ni contest mata menawan..so kne la nyanyi skit..hahaha..

so gambar yang menjadi pilihan mata yang menawan itu ialah..jeng2..jeng...tadaaaa

so menawan tak. huhuu..seram nyah

so saya nak tag dua orang kawan blogger saya iaitu
-LP LUM
-adilah
-cik TI

referral saya ialah
cik ain..hehe thanks cik ain

haaa sebelum saya terlupe sesape yang nak join contest ni gak silalah klik banner kt atas tuh..jgn lupe link saya sebagai referal yee..mmuah..cyg kowang bangat


4 comments:

  1. salam yaya~

    ahaks~ mata sy xmenawan... boleh tak guna mata org len?? :p

    apa pun gud luck ok... :)

    ReplyDelete
  2. salam.. yaya kata 2 owg ja.., huhuk.. ct ni ssat laa asanya.. huhuk.. ;(
    heheek ct lwak ja taw yaya.. peace... ;)
    thanks dear.. :)
    mta ct xmnawan., tp xpa lah ct join gk laa krna yaya.. hehee.. ;)

    p/s ; snyum salu taw dear.. :)
    wassalam..

    ReplyDelete
  3. LP LUM - hehe LP LUM ..menawan ke..xmenawan ke..ape slaahnya mencube..

    Cik ct - huhu salah taip la ct..huhuh sowi..try la ct mane tau menang...

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^