29 June 2010

.contest mata menawan- CPM Honey Nurhaliza



salam
mata anda menawan ke? mata anda sihat ? kalau ya.. jom ramai2 join contest mata menawan anjuran CPM honey nurhaliza. okeh cukup untuk promote dulu. hehehe. sila klik gambar di atas dan ditepi untuk join contest ini. kalau malas nak tekan gambar klik sini  ye.

1.pertama sekali untuk join contest ini perlu buat entri mengenai 'contest mata menawan '-DONE

2.perlu meletakkan sekurang-kurangnya dua keping gambar i fokus bahagian mata satu lagi fokus bahagian muka- DONE







siyess sungguh buruk senyuman ini.





waa dah terlebih-lebih pulak gambar saya ye. tak pe la kak honey cakap boleh lebih so saya letak la banyak-banyak tak salah kan kak honey.

3. Sila nyatakan tips atau petua untuk  menjaga kecantikan mata dan keserian mata -DONE


Secara jujurnya satu tips yang saya amalkan ialah saya merendam mata dengan air ramasan daun sireh. kelebihan rendam mata dengan air sireh ialah boleh :
-memutihkan mata cam baby.
-boleh membersihkan habuk-habuk dalam mata kita
-dan jimat duit. hahahaa
senang je caranya ambil beberapa helai daun sireh then ramas-ramas .daun ditapis then rendam mata dalam air tersebut. memang la pedih sikit tapi nanti mata kita akan segar bugarrr.

tips yang kedua ialah saya suka gunakan daun lidah buaya untuk lebatkan bulu mata dan lentikkan bulu mata mmg besh la.

yang tadi tips-tips tradisional tips moden tak banyak kot.
guna eyeliner untuk membuat mata anda lebih besar dan galak
bersihkan mata setelah mekap.
saya tak makan apa-apa supplement hanya banyakkan makan sayur.
tips lain tade kot. saya lebih suka tradisional.wink!

4. Perlu membuat slogan yang pendek-DONE

"CPM Honey Nurhaliza yang saya kenali adalah merupakan isteri  yang sentiasa menjaga kecantikan dan keserian wajah untuk kekasih halal hingga akhir hayat.( tak bodek yee)

5.wajib jadi follower -DONE 

6.Paste banner di side bar blog -DONE

OK !! all done. untuk pengetahuan contest ini akan tamat 28 julai 2010. dan yang paling besh hadiahnya set mekap mata jenama MARY KAY  dan contact lense ok..saya tak mampu nak beli hanya pakai barang murah-murah sahaja yang penting mata sihat. saya juga tak pakai contact lense.tapi kalau dapat pakai sekali pun jadilah.

.

5 comments:

  1. wuhuuu cantikkna mta, mcm mana nak eye liner tahan lama ek?

    ReplyDelete
  2. mata sape? kalau saya eye liner mmg xthn lame gak la

    ReplyDelete
  3. uwaa good job from u...tggu due date yaa...

    tips: kalau nk eyeliner tahan lama,guna yg waterproof punya..mcm adiah marykay tuh nnt

    ReplyDelete
  4. salam yaya~

    heheh.. gud luck ok... :)
    sy suka gmbr yg awak yg ngah minum tu.. cumel... :)

    ReplyDelete
  5. CPM Honey Nurhaliza : thanks kak honey..

    LP Lum : hehehe..thanks lp lum..tadenye comel..huhu..comot jek

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^