22 June 2010

.contact lense free.


Salam.
saya terkejut. terkesima hahaha sebab hari-hari dapat surat sey. harituh dpt lotion baby free harini dapat contact lense free la pulak. rasanya macam dah lama saya isi borang contact lense nie. lgpon saya tau pasal free ni dari blog perempuan jomblo. hehe thanks ladynoe. then saya try2 la mana tau dapat gak.

tapi contact lense ni boleh pakai sehari je la kot. sebab dy tulis one day colour contact lense. sebenarnya saya tak penah pakai contact lense or cermin mata. so mcm takot2 lak nak pakai..huhuh..cmane eh?

nanti2 la pikir bila mau pakai..hahahha..daaaa~ oops sebelum saya terlupe ni website yg bg free contact lense tuh! freshlook selamat mengisi borang~

1 comment:

  1. Hi, hope its OK to contact you here. would love to include your blog on our giveaway blog network: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested drop us a line on our contact form (http://www.giveawayscout.com/contact/). thanks, Josh

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^