25 June 2010

.confirm watermak buruk.


Salam.
setelah saya membuat entri sedih sebentar tadi. semangat membuak-buat telah pun datang untuk mengerjakan adobe photoshop. tak kira nak buat jugak watermark saya. tak kira. dan tak terkira. hahaha.

ok amacam boleh diterima tak. ke agak sesak. agak serabut. saya rasa ni yang plg ok kot saya buat berbanding yg tadi. hahaha serabut kan. dah la cenonet je. bukan nampak..haaa yang ini besar punyee. tak nampak lagi hak milik sapa tak tau la den. den korek2 bijik mata tuh. pasni tade sapa leh curi-curi gambar guwe (erk ada ke orang nak copy gambar saya  ) perasan gila kan.

owh mata dah ngantok .nak tito. so saya dengan eksaitednya nak tunjuk watermark saya sudah dirasmikan. taraaaa!!!





2 comments:

  1. salam yaya~

    lor.. selama nie xde letak ke?? :)

    ReplyDelete
  2. ade la skit2..tp tak official laa..ni official punyee

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^