25 June 2010

.cara nak ping blog.

Salam.
saya amat sedih. sedih ya amat. tgok la visitor saya berkurangan beberapa harini. ni semua sbb tak leh ping blog kat geng blogger. saya mengharapkan ping kt gengblogger aje supaya orang leh baca entri2 terbaru saya. sebab blog saya ni bukan popular pun. boring raite. tapi ada saya kesah.

ada sapa-sapa leh tolong saya tak harap sgt2. saya dah buntu ni.

p/s: mesti yang baca entri ini ingt saya nak bg cara nak ping blog kn. huhuhu.

4 comments:

  1. salam yaya~

    xboleh ping ke??
    sy boleh aje.. hanya dah xde being30 lg ar...
    try ar tnya admin... :)

    ReplyDelete
  2. bawak bersabar..bukan awak sorang je yang tak boleh..admin sedang perbetulkan..sejak 3,4 hari ni memang GB agak prob jugak..

    ReplyDelete
  3. tambah visitor kat

    www.apesal.com

    www.gengcyber.com

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^