25 June 2010

.bukan chenta monyek.dah 2 tahun 7 bulan tau


amaran.
entri ini berbau manis. sebab ada gule-gule kapas.
entri ini juga akan buat orang meluat sebab terlalu manis.
apa-apa pun hanya muke yang manis-manis je tahan baca entri. sekian thanks

Salam.
harini genap 2 tahun 7 bulan. 2 tahun 7 bulan saya dengan incik enol bersama. maksud bersama ialah selalu bergaduh. hahaha. betol kan sayang ngaku je lah

dan semalam dia jugak yang wish dulu. kenapa la saya selalu lupa. saya ni ada sindrom ingt beberapa hari awal je pastu hari yang sepatutnya saya ingt saya lupe. huhuhu. sedih betul. tapi tak pe la tak semestinya saya tak ingat saya tak sayang. sapa tak sayang dah dua tahun lebih. tak pernah selama ini. owh saya tahu ade yang 5 6 tahun relaks jek. owh itu kamoo bukan saya. bagi saya setiap bulan juga penting.saya lain kamoo lain

bagi saya dia dah cukup baik untuk saya sebab dia je faham saya. owh family saya pun faham saya tapi takkan nak tawen ngan family saya pulakkan. saya dah cukup bahagia ada dia di samping saya. hanya dia. dia buat saya menangis. ketawa. dan macam-macam perasaan la.

2 tahun 7 bulan. tanggal 25 haribulan mmg hari yang cukup bahagia buat saya dan penjawat awam sebab gaju masyukk..hahaha sesuai kan tarikhnya. sengal kan saya. huhu

tapi saya takut. takut kehilangan dia. saya takut dia tak sayang saya lagi sebab saya selalu merajuk. huhuhu. mengade kan. mmg pun saya mengaku saya mengade. sebab saya sayang dia apa yang saya harapkan sekarang ialah hubungan kami kekal hingga akhir hayat dan bukan chenta monyek. hehe.

ok la rasanya sudah cukup nanti annie bulan depan tatau nak ckp ape lak kan. ucapan sikit-sikit cukuplah. hehehehe

p/s: incik enol kalau anda baca entri ni sila komen sumthing kalau tak.......siap! hahahaha


inilah lelaki yang buat saya tidur mengigau. tengoklah mulut dia sexi kan macam anjeling juling. 

2 comments:

  1. lamer jgk kn 2 year 7 month
    sper ntah yg slalu majuk n pujuk dlm tempuh tu la ekk..

    incik enol mst penyayang.. baik hati..

    ReplyDelete
  2. Hahaha saya kenal anonymous nie. knl sgt. kalau puji angkat bakul sendiri ni incik enol la..hahha syg mmg penyayang pon..hahahah weks!

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^