12 June 2010

.budak paling mengada di dunia.

Salam.
haaa sapa nak kenal dengan budak paling mengada di dunia. saya memang dah jumpa budak ni. hari-hari saya jumpa dia. sebab apa saya cakap dia mengada

pertama - bila tiada kakak-kakak dia yang lain dia akan mengendeng2 kat saya
kedua - bila tiada kakak-kakak dia yang lain saya akan ambilkan makanan untuk dia
ketiga - bila kakak-kakak dia yang lain tiada saya yang dipaksa untuk teman main badminton
keempat - bila kakak-kakak dia yang lain tade saya la tukang masak utk dia

tapi..tapi..tapi...

bila kakak-kakak dia yang lain ada saya ditolak ke tepi dan bila saya ajak dia main badminton dia boleh cakap
'akim xnk lah..."
sedangkan dia dah ajak kakak dia yang lain
huhuhu temanya kau memang paling mengada la hakim!hahahaha



bajet macam pandai sangat main


muka bosan tade sape nak layan dia.haha


serius la sangat. sedangkan main game je pun

p/s: sekadar gurauan semata. bukan serius pon hokay

3 comments:

  1. aiz: hehehe..ntah benda yg dia khusyuk pon tatau la

    ReplyDelete
  2. mcm adik ak la..bdk skrg expert btol..dlu kita time ni pgg henpon pn x reti lg..ekeke

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^