12 June 2010

8th holiday-tat telur cik yaya menjadi laa.

Salam.
jeng..jeng..jeng...dengan rasa rendah dirinya saya nak tunjuk gambar tart telur saya for da 1st time! ecece..belagak sungguh la kamoo cik yaya..sungguh jakun macam la awk sorang je yang barubuat tat telur orang lain dah berbad buat benda tuh.

hehehe mmg saya bangga. saya bangga dengan diri saya sebab mampu bersabar membuat tat telur ini. bukanlah susah mana saya cuma tak suka part membakar. itu aje. kan selalu orang buat tat telur bekas comel2 aje.tapi saya buat besar terus! hahahah tu yang lame skit kne bakar. kalo yg kecik2 tu mau 10 minit je kot. yg besar ni mau sejam.  huhuhu. tension je bakar semalam. last2 ada yang terhangus. biarkannn...

saya beli bekas besar tuh sebab yg kecik da habis nak pergi kedai lain saya sudaa malas. heheh pape pun bg saya tat saya besh la! sebab saya yang buat. hahaha mak saya pun komen ok sedap la kakak. oppss terkembang idungku yg mancung itu. hehehe. nak resepi pergi la search je kt google tu resept tat telur berlambak-lambak. saya amik kt situ aje.

yess!! yess!! dah boleh tawen la cmniee..hahahaha

jom tgok gmbr yg smpt tgkap yg lain sume da abis di makan'










saya pun tatau kenapa saya nak letak semua gambar.sedangkan semua sama je kan. haaaihhh nk berlagak punya pasal

p/s: rasa macam sama je ngan egg tart bakers cottage. ahakss! tutup kedai la kamoo pasni...

6 comments:

  1. salam yaya~

    wah2... bestnya... tapi sy lbh suka Portuguese egg tart... :)

    apa pun tahniah ar sebab berjaya wat egg tart yg best tu... :)

    ReplyDelete
  2. fuyo fuyohh,
    del buat kek ta pernah jadi oh HAHAHAHA

    ReplyDelete
  3. wahhh...tabik spring lah dari CEO Kueh tart!!haha

    ReplyDelete
  4. lp lum : hehehe tak pernah ag rase potugis tuh.hhuhuh..cedap ke.


    delle : hahaha usaha tangga kejayaan

    ReplyDelete
  5. sendra : hahaha tabik spring tuh...thankss!!

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^