09 June 2010

4th holiday. bbQ bash PK 3 yang dah lapuk.

Salam.
hari keempat bercuti. saya tak pergi mana-mana pun. still setia duduk di rumah. dan sentiasa cari idea nk update blog. ooo saya ada satu cerita yang dah basi jugaklah .dah lama dah buat bbq nie. tp asik mls je nak buat entri pasal nie.very-very a lot of picture. i love it. walaupun saya tak reti posing-posing nie. tp tetap suka bergambar . tapi saya malas la cerita banyak-banyak baik tgok gambar lagi bagus.let da picture tell da story aje.

nak membakar pun sempat posing-maut ag beb

kami ajak mentor kami sekali. anak2 dia sungguh comel okay

after mandi pun tetap nakposing.

huduh nya saya. huhuhu


dapat hadiah pas main sukanenka!!

ni sehari sebelum pergi..menyiapkan bahan-bahan yg penting. ayam sume kteorg perap sendiri hokay


ni sebelum nak bertolak


ketua unit kami buat. rajin btol la kamoo shidah


pertandingan buat istana pasir!! yess group saya menang.


membakar time!!


apa yang penting kami semua happy!!

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^