07 June 2010

2nd holiday - .makan sayur tak sakit masa sunat .

Salam.
harini hari kedua cuti saya ada 2 minggu lebih lagi cuti saya. kadang-kadang besh jugak duduk rumah tapi ada part yag tak besh jugak sebab nanti berat badan saya makin naik maa.. semalam saya sampai termimpi-mimpi berat badan saya naik mendadak-dadak. omaigod adakah itu petanda saya kena kawal makan saya balik. jadi pas mimpi tu je saya berazam untuk kawal makan saya balik. jangan nak kunyah-kunyah time tengok tb okay.

macam-macam dugaan masa cuti nie. kalau tak kawal habislah saya sem depan kena kerja kuat lagi. omaigod tak sanggup. guguguu.

hehehe tentang tajuk harini makan sayur tak sakit masa sunat khas utk adik lelaki saya. d only one my boy.my brother. hehehe tak lama lagi dia dah nak bersunat. eksaited giler dy nak bersunat. siap tanya tiap-tiap hari bila nak bersunat. hurrmmm pelik kan. dia ni tak takot ke nak bersunat pelik tol. pastu dah la cuti 2 minggu je sempat ke dia nak sihat ? saya yang risau lebih-lebih kan. tapi yang bestnyer kalau dia bersunat saya boleh buli dia!! ohyeeh..siap la kau akim..buli ko puas-puas

ni keje adik saya diyana bosan sangat tatau nak buat apa dia tangkap la gambar akim nie



eh lupa lagi nak cerita pasal sayur tuh. hari tu saya masaklah macam biasa ikan kerisi masak sweet sour and sup sayur bayam. si hakim ni susah sikit kalau nak makan sayur tapi pas saya kelentong dia 'hakim kalau makan sayur mesti tak sakit time sunat ' tapi dia tak cakap yeke..or pape dia terus makan sayur banyak-banyak..hahhahaha lawak kan. budak umor 8 tahun kena kelentong ngan saya. lawak-lawak..hakim...hakim...



okeh2 saya mau layan cerita kat channel disney nie The Proud Family Movie

2 comments:

  1. lepas dah sunat tu..pesan kat adek jangan minum banyak sangat air.

    ReplyDelete
  2. salam.. yaya.., say gud luck 4u bro.. hehee.. :)

    bgus pa yaya mntel.. lg btmbh cute taw.. hehee.. (^_^) mntel e2 mnarik! (^_^)
    gmbr yg bwh skli tu yaya ka? ngn boy kcik tu? :)

    p/s ; da tag tuk yaya... :)
    http://dunia-ctie.blogspot.com/2010/06/soalan-cepu-emas-daripada-si-adik-comei.html

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^