06 June 2010

1st day holiday.

Salam.
dah lama tak update blog kan. pemalas sungguh kamu ni cik yaya. kenapa sangat malas banyak betol vitamin M dalam badan tuh. syiohhh..syiouhhh pergi jauh2 virus-virus malas tuh. cmane nak jadi blogger tegar nie. hahaha.

saya bukan malas nak update cume kurang rajin, kalau dulu siap join giveaway n contest-contest lagi but dah keciwa laa . semua kalah. jadi saya berazam tamau join pape dah. heheh. cuma cuti semester kali ini saya nak penuhkan blog saya dengan laporan aktiviti saya sepanjang cuti ni. naik sem nanti mana sempat dah nak berblogging nie. i bz nyah..

harini saya dan keluarga pergi hantar adik saya yang study kat nilai tu kt murni nursing college. but sebelum itu sempat la saya dan family singgah jalan TAR jap nak beli kain baju kurung untuk raya tahun ni. cepat kan. huhu ayah saya memangg macam tu suka beli cepat-cepat. huhuhu nanti nak raya shopping lagi. haaaih layankan aje.

tapi biasalah kalau dah semua anaknya perempuan memang kalau bagi satu hari pun belum tentu dapat jumpe sehelai kain kat jalan tar tuh. saya jadi rambang mata la..semua cantik-cantik dan semua kedai kainya sama aje. huhuhu pening kepala. ayah saya dah buat muka ngan adik lelaki saya. so saya dan geng adik pempuan just pick je la kain mane yg agak berkenan di hati walopon dalam hati geramnyyeeee kan besh kalau shopping dengan pempuan aje. leceh la bwk laki but duit ada kat lelaki gak...huhuuhu..








dah siap-siap beli kain tuh. adik lelaki saya sibuk lak nak jersey manchester united. sengal je. mentang-mentang lah dah nak musim bola. sesak dia pun nak jersey main bola pun tak reti. janganlah tanya saya tentang bola mola ni saya amat buta bola. yang saya hanya tau kalau ada pemain hensem baru saya sokong jangan tiru macam saya ek.hahahaha

now badan dah penat giler. mau merehatkan diri sebentar. esok saya akan sambung laporan lagi. saya tahu cerita saya bosan tapi saya nak tulis gak sebab suka hati sayalah.

p/s: to incik enol gOOd luck in ur test tomorrow..

4 comments:

  1. salam..
    hye!
    bdw,tanx ya follow ma blog.hee
    i pn sme..tatawu pape sal bola..bahaha^_^

    ReplyDelete
  2. huhhuhu... fda pon mo menyoping baju raya cepat2lah... nanti last min takd tailor dah nak amek tempahan... tapi... apalah malang nasibku ini... roadshow saban minggu... :((

    ReplyDelete
  3. salam yaya~

    hehehe.. wah2 awalnya shopping tuk raya.. sy suka shopping last minute.. baru terasa stressnya... :)

    tapi skang suka beli yang ready made aje.. mudah... :)
    musim bola dah nak tiba maka musim tido awal dan lewat bakal menjelang... :)

    ReplyDelete
  4. salam yaya..uwawawawa............
    yoyo wat up!!!!

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^