07 May 2010

.tukar header baru pun kecoh.

Salam.
rajinya cik yaya berblogging harini.semua cerita nak update.tukar header baru pun nak heboh..kecoh satu kampong.hahhaa xpe la sebab blog saya kan. tadi tengah berblogwalking kan saya terbca la satu blog nie. kesian blogger tu ade ke patut lalat2 yang busuk yang hamat tu.komen benda yang tak elok kat blog dia.tak berbudi bahasa betul. sabar yee kawan-kawan yang kene mcm tuh.biasalah manusia sume nak phD tuh! hahaha..leh dpt DR.mulot jaat pasni.

tapi saya sayang sume orang yang baca blog saya dan komen2..lepak2..kat blog saya yang ntah pape nie (sebelum orang kutuk blog saya baik saya kutok awal2 kan) hahaha..sebab apa saya sayang..sebab mereka ni tak pernah komen negatif2..baik2 je..thanks a lot .

saya bukan bodek okey.please..not me la bodek2..saya suka saya puji saya tak suka saya puji secara halus.erk. da lari tajuk nie..saya nak tunjuk header baru saya la!!

ok tak header baru ni. tak de gambar saya dan secomel saya tapi setakat kaki je la. comel kan crocs tuh. sebab apa saya pakai stokin.sebab kaki saya melecet mula-mula pakai.hahahah biasa lah beli crocs tepi jalan.mane mampu weyh nak beli mahal2.membazir je..bentuk sama je..kualiti je lain..hahahaha..sorry ye pak cik crocs.saya curang sama kamoo..sekarang tak pakai stokin dah sebab dah selesa..
jom tgok header lame vs header baru. mana cun?


*sebelum *


*selepas *

9 comments:

  1. salam yaya~

    4 me, both pun cute n nice... :)

    ReplyDelete
  2. tukar jangan tak tukar... saya baru aja letak header......

    Jom GPS Navigator

    ReplyDelete
  3. croc putih tu nmpak smart la..heeee~~

    ReplyDelete
  4. erm..kdg2 fikir jgk kenapa perlu komen yg negtif???
    lebih baik komen yg membina..ni tak..xpuas hati terus hina + maki hamun...

    tpi nk but cmne..

    ReplyDelete
  5. waaa..comey header baru nih.. cantik menariks tertarikss..!!heheh salam singgah di waktu petang :)

    ReplyDelete
  6. LP LUM : hehehe yeke both..thanks!

    sharinginfo : hehe..da tukar da pon..nnti nak tukar lg r..tak puas hati lagi

    shaa bonita : bf saya mmg suke warne putih

    khairul azmi : ntah la..hobi dyorg kot..hee

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^