19 May 2010

.saya pun da pandai tweet2.


Salam.
twitter..oh twitter...account lama saya sudah terhapus sebab dah terlalu lama tak aktif. sekarang saya sign up baru dan taraaaa followers saya hanya seorang. tak baik tau. i da follow dekat 40 orang. tapi sorang je follow i balik..tak patot.tak patot. patot x?

apa i ..i..nie cm omputeh plak. saya harap sgt kepada peng tweet tegar follow la saya. kesian saya. hahahahaha..sgt sengal sebab merayu2..tak pe la. maybe 2020 nanti followers saya baru 10 orang. sedih ya amat. yela tweeterer junior. sape la nak pandang kan.

huh! tak pe2 saya akan follow orang ramai2 lagi so sape nak follow saya sila klik ni ye.kerjasama anda amat dihargai.

1 comment:

  1. huhuh akaun twitter guwe dh bersawang agaksnyer heheh

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^