05 May 2010

saya minat lelaki BOROI.


Salam,
amacam comel tak budak boroi tu.hikss..i like..tadi saja je saya buat post kat facebook 'saya minat lelaki boroi ' waaa ramai giler yang komen. tu sume classmate saya lah tuh.hehehe kenapa saya minat lelaki boroi ek. comel ke..hehe...nasib baik incik enol makin muncit..saya berjaya membesarkan perot dy sepanjang bercinta nie.hahaha..


mana tak buncit..tiap malam makan nasi lemak je..mentang-mentang lah ada orang jual nasi lemak hari-hari..ada orang cakap boroi ni lambang kemewahan. owh betol ke..kalau ye..mcm tak percaya je.

yang peliknya kebanyakan lelaki kalau lepas tawen jee msti muncit..hahhaa like my father la..mengandung da bpe tahun..haha.mayb my mum masak sedap sgt la kot..tu yang mencanak2 perot dy naik..

pape pun kepada incik enol saya tetap sayangkan awak walaupun awak montel, temuk, boroi...sebab saya pun boroii!!!! hahahahaha opss terlebih suda.~

3 comments:

  1. xyah beli banntal dh
    sedap je peluk..hehe
    gurau aja ...peace =)

    ReplyDelete
  2. hehhe btol2 amirah..mmg xpyh beli bantal..

    ReplyDelete
  3. salam yaya~

    ahaks~ peluk mcm peluk teddy bear... :)
    btl3.. kalo ikut mitos kaum cina, makin buncit makin mewah seseorang itu... :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^