10 May 2010

.saya curang.

Salam.
hye olll..tengah buat ape tuh. korek idong yee..hahaha..gurau je hokeyy..owh saya nak cerita tentang kecurangan saya . hari sabtu saya dating ngan incik enol..semalam saya dating ngan orang lain. hehehe tapi incik enol tau kecurangan saya nie..kesian dia telah dimadukan..hahahaha..gambar incik enol lagi skit dari madu dia..hee jom same2 tgok kecurangan saya


ni la pakwe kedua saya.hensem kan.

cak2..sawan tgkp gambar depan dp

ketot sungguh kamoo cik yaya

pakwe saya dah curang!! huhuhu patung pun dia layan


hehehe..sangat sedap okey ice blended ni..tiap kali kuar msti habis rm4 saya nak beli benda nie
kenangan ngan pakwe kedua saya.

saya pulak nak curang ngan patung nie boley??

pakwe saya dah mereng sebab saya cari pakwe lain..

complicated sungguh percintaan kami semua. jadi saya nak tinggalkan semuanya dan kembali kepada wajah kesayangan beta..hahahaha..
.
.
.
.
.

hehe saya sayang kamoo banyak2 lah..ni je la satu pic yg saya tgkap semalam hahaha

2 comments:

  1. salam~

    heheheh... bgs btl kalo boleh curang ngan bg tau ngan bf kita... :)
    nak2 kalo benar2 curang... :))

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^