08 May 2010

.saya ahli pandu puteri.



Salam.
cepat-cepat cari saya dimana.hehe ni gambar saya ngan kawan-kawan saya masa kelas pandu puteri..kteorang ni special skit sebab bakal cikgu so kena la pakai baju uniform ni. bukan hijau yang macam tidur tuh. tapi leh gak nak pakai kalau wat kerja la. 

besh gak pakai baju ni . rasa smart je. siap ada skarf2 bagai. rasa macam permaugari lak haha. saya kumpulan kenanga. hehe..ada lagu tau untuk setiap kumpulan.tapi kan setelah satu sem belajar ttg pandu puteri ni mcm2 saya tau lagu taps siang la. taps malam la..semacam je lagu dia.sapa yang tau lagu ni mesti faham maksud saya.

ada sapa2 ahli pandu puteri gak ^__^ kamu kumpulan apa?




3 comments:

  1. eh... ai pandu kereta je.. ^___^



    komen i punya entry juga ye ^___^
    klik kuat-kuat>>Apabila seorang blogger marah

    ReplyDelete
  2. smart2!..
    ayu lak pngakap..huhu~
    =)

    ReplyDelete
  3. perkhemahan pandu puteri kat jerantut...join tak????bulan lepas....

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^