30 May 2010

.prince of persia yang machO ya amat.

Salam.
Hye semua. dah lama saya tak update blog. terlalu banyak keje la. ngan aktiviti macam-macamnya. ngan perangai manusia yang pelbagai. sangat bosan hokay. but saya sudah release tension saya dengan secomel saya incik enol. thanks a lot dear teman saya perg tgok wayang td. cerita yang memang saya tunggu Prince Of Persia. peergh mmg mantap hokay hero n heroinye.. sangat hensem n macho. biasalah perempuan bukan nak tgok sangat jalan cerita tapi nak tengok hero yang hensem itu. Prince Dastan. hehehe.

                                                
machooonyee.

                                          

bagi saya jalan ceritanya not bad hokay la tapi tak ummph lagi la..ada la part2 bosan. but saya suka watak prince yang amat terror pasal gaduh2.perang ni tapi bila bercinta ketar sikit la. heee comel la kamu dastan. Princess Tamina pun cantik sangat. kan besh kalau saya leh jadi princess tamina cun giler babas

harini saya n incik enol seludup makanan dari luar lagi. hahaha. biase la kalau nak tgok wayang mesti seludup makanan dari luar. makanan wayang tak banyak choice la. bosan. tak kan mnk mkn jagung meletup tu aje. sangat bosan. 

jadi saya nak bagi 4.8 bintang utk cite nie! 5 belum lagi la..hahaha mcam la saya ni pengkritik yang handal plak

p/s : tadi ada kempen beri susu dutch lady  free kat dataran pahlawan. tapi nape mereka tak nak bagi kt saya muka saya garang sangat ke? huhu kecik ati tau

1 comment:

  1. salam yaya~

    wah... skang nie smua citer psl prince of persia.. terasa nak g plak menjenguk kat pawagam... :p
    tp apa kan daya cuti kena di manfaatkan sebolehnya.. so kena ar tunggu DVD kuar... :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^