03 May 2010

haram ABC.


Salam.
sepatutnya saya buat entri ni semalam tapi sebab emosi saya tak stabil semalam so saya batalkan niat saya yang suci murni tuh.hahahaha ayat tak leh blah. betulkah lelaki tu EGO. mulanya malas nak percaya. sukar nak percaya. tapi bila dah jumpa depan mata percaya je lah...

kenapa entri saya ni tajuknya perang abc..or air batu cinta..bukan campur eyh..sebab apa saya cakap air batu cinta sebab saya gaduh ngan sechomel semalam hanya kerana ABC..gerammnyaa..sangat geram..bila ingat-ingat balik sangat bodoh ok.tapi nak buat camane dah dua2 tak nak mengalah.

sapa yang tak bengang.saya pergi beli makanan..pastu dia suh saya beli abc..sedangkan saya ke hulu ke hilir pergi order makanan..tau2 je la food court jj cmane sesaknya..huhu..dy boleh duk rileks je kt meja..yelah dy dah makan mcd sebelum tuh sebab tunggu saya on the way ke melaka..kan saya balik pahang minggu lepas.hmm saya bukan tak nak beli tapi apa salahnya kalau dia pergi beli lepas saya dah ambil makanan..leh jatuh ke maruah kalau beli abc..hmm..dah la kne q panjang..

tapi sebab saya tak sampai hati..saya pergilah beli jugak abc..tapi muka saya dah bengkek giler..tak pernah dating cmni..da siap beli tuh saya letak abc depan dy..haiiiihh tak nak pulak makan..leh dy wt bodo je kt abc tuh..pastu tolak2 abc tu kt saya..saya malas layan dy..makan je nasi ag bgus..mls tgok muke dy..huhuh

bila ingat balik waktu tu rasa nak simbah je abc kt dia..hmm nape lah laki cmtu eh..bukan saya nak berkira pergi beli abc tuh..tapi tak leh lansung ke bertolak ansur dengan saya..kadang-kadang bila fikir balik..ntah pape..so sapa yang ngah baca entri ni leh bg komen skit tak..saya ke yg salah.. =( 

SELEPAS INI ABC HARAM BILA BERDATING!!

7 comments:

  1. salam yaya~

    hehehe... biasa ar lelaki.. EGO mereka xpenah kureng.. :)
    sabar aje.. kalo dah xsbr sgt, wat bodo aje.. tunjukkan yg kita pun ada ego kita..

    ReplyDelete
  2. mmg yaya buat bodo jee..huhu..

    ReplyDelete
  3. tak semua laki g2....sabo je.....time ade peluang...awak buat plak perangai...hohoohho

    ReplyDelete
  4. eleh..sbb kitatauke laki kan..sbb tu ckp cmtuh..huhu..ok gak nnti nak wt perangai lak..hahahapenat jd baik jee

    ReplyDelete
  5. actually dua2 ego... lelaki tue ego nak makan abc, awak pula ego nak belikan abc... tapi biasa lah dalam hubungan tue.. memang macam tue. asam garam hubungankan.. kalau tak gadoh2 macam nie takl best pun. mungkin hari nie kita nampak lelaki tue yang ego. esok lusa mungkin kah perempuan plak yang ego?
    hhu saper tahu kan..

    ReplyDelete
  6. hehe..mmg besh...sgt bes..hahahha..psst..saya mmg ego pon

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^