12 May 2010

.mempelam party.

Salam.
haaiihh rajinnye saya update entry..sebab ade byk gambar..kalo takde gambar tade mase saya nak update..malas okay..ade gambar ni baru semangat skit..makan pun semakin semangat sekarang nie..badan pun makin semangat..

kalau sebelum ni korang pernah dgr bbq party, birthday party, n mcm2 party la..but saya ada party yang lain dari yg lain..iaitu MEMPELAM PARTY..hahhaa unik tak. mane dapat mempelam banyak2 nie..dua plastik tau saya g jolok..cm kasar je bahasa..but lantak la..hahaha..

kalau nak tahu tempat saya belajar ni byk gileer pokok mempelam..melaka ni mmg banyak pokok mempelam la..nape tak bg negeri mempelam je..mane2 je saya pergi mesti ada pokok mempelam pelik btol..pastuh sentiasa berbuah lak tuh...cm terkena sumpahan je..

semalam pas exam ntah kenapa tekak ni teringin nak mkn mempelam lak..so saya n da geng pon g la jolok mempelam2 yg berdekatan..2 plastik sederhana besar tau dapat. ape lagi smlm party mempelam la..rojak mak bee ade lagi stok..hahaha..so lets picture story je la..membebel byk2 pun mcm la korang nak bace kan.



ni hanya suku je tau..mls r nk tunjuk byk2 kang kata saya riak lak!



tepi tuh rojak mak bee yg telah di tambah dgn cili padi..bg ummph ag..


sesi kupas kulit plak


well biase la kalo ulat buah ni ade..comel je..hehhe








amik ko..byk giler da kupas




time to eat!! yummy..

3 comments:

  1. salam~

    HUHUHU... terliur den di bueknya.... :)
    apa pun memang best ar mkn mempelam ngan rojak mak bee atau ngan kicap + cili api byk2... pergh.. memang terangkat... :)

    ReplyDelete
  2. kecur air liur tgk mempelan tu... nk jugaaak..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^