07 May 2010

.manusia pelik.

*awas entri ini mengandungi emosi yang kurang stabil dan memerlukan kesabaran ketika membaca agak-agak tak suka saya minta maaf ,saya sedang geram *

sebelum pape saya nak beri salam dulu. assalamualaikum. hee.
saya nak membebel ni.membebel tentang seorang manusia.manusia pelik sekali yang pernah saya jumpa di dunia ini. saya bukan tak suka sikap dia tapi cukuplah saya memang tak suka dia

saya bukanya apa. bayangkanlah orang lain pun sakit juga saya pun pernah demam okay. demam panas tapi saya leh senyum lagi. tapi manusia ini demam boleh buat muka sengal ok fine! orang yang tak sakit pun boleh sakit.

kedua, saya pun sakit tekak tapi nak jugak try bercakap, boleh plak masa saya temankan dia ke hospital doktor tanya tak nak bercakap pulak. saya mana la tau dia sakit ape. senyap je. siap saya tolak dy ngan wheel chair lagi. bukan nak mengungkit saya kalau orang sakit agak risau jugak tapi janganlah terlalu mengade dan manjakan diri anda boleh. saya menyampah !

ok fine saya tau anda terlalu sakit, demam, sakit tekak sampai takboleh berjalan. saya faham. tapi boleh tak jangan nak buat macam demam tu dah nazak. saya kesian kat kamu tapi kesian la kt orang lain jugak. yang peliknya kalau sakit dalam kelas tu dia aje. sakit trus mcm nazak . minta maaf la saya cakap motivated urself ok. jangan layan sakit tu. mane la tak makin sakit.

dah la meluat cakap pasal nie.pernah korang jumpe manusia pelik mcm nie.?
sekian..

3 comments:

  1. orang macam tu sangat annoying.
    sy pon sakit tekak skrg, kelmarin x da suara langsung. tp masih boleh senyum. peace ! ;)

    ReplyDelete
  2. adziim : mmg emo pun adziim...

    kasih : ye kasih..kesian kt org cmtuh..very da anoyying

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^