31 May 2010

.keburukan beli on9.

Salam.
Haiihh saya benci hari ini. sangat benci sebabnya full of activity harini saya tatau la nape mereka sangat jeles akan kelapangan masa yang saya ada. ada je benda yang nak dibuat sangat sengal hokay. ntah la saya ni rasa nak mara je harini ngan masalah yang tak habis2. rase nak grrrrrr~~~


sebab pertama saya nak marah ialah saya ada beli something online kt boutique cina nie. saya dah dok tunggu bape hari barang saya tak smpai2 lagi. dia ingat barang saya tu smpai ada orang nak hantar kt bilik ke? dah la kne pergi pejabat dulu. penat tau dah la jauh mane lah saya tak bengkek. dah 5 hari saya tunggu. harini saya dah tak tahan sabar then saya email. boleh plak dia reply email saya 


I am so sorry about the delay.. My staff missed out your order. So we just sent out today.. May reach tml


lagilah saya nak marah bila dah baca. nape la dy tak email awal2 or sms. ni saya plak kne beria bertanya. dah la saya bayar. nak menjual ke tak nie? kalau tak nak tutup je la, naseb baik saya tak mention nama kedai kalo tak saje je gulung tikar.


better beli online ngan melayu ag kot coz ok skit , tade la nak kate ok sangat tuh. same je tapi at least bagi tau la sayang oiii..saya dah beli online banyak kali dah tak terkira tapi ni la kali pertama jadi cmnie. stakat ni tak kena tipu lagi la. kalau kena tipu tatau la.


kalau kamu semua berada dalam situasi saya bengkek tak? apa anda akan buat?

3 comments:

  1. hye yaya,

    sabar yer.. tapi mmg tak patut lah dia tak bg tau awak awal2x.. mmg kalau saya kena pun tak puas hati jugak. Sebab kita pulak yg kena beria-ia bertanya!! =)

    ReplyDelete
  2. salam yaya~

    hehehe... sy blm penah menjebakkan diri dlm penjualan atau pembelian secara on9 nie.. apa pun, kalo sy memang ar bengang bila tak mention awal2 akan ke-delay-an barangan kita tu..

    ReplyDelete
  3. LP LUM : hehe.beli online ok je tade mslh pon cume kne pandai cari la. huhu

    Syana : btol2.saya pulak yang beria2 kne tanye.huhu tak ptot kan

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^