10 May 2010

.jom belajar berenang.

Salam.
harini incik enol nak tunjuk gambar2 dia belajar berenang ngan coach dy..heheh coach dy import dari africa okay..hehe..jom kite tgok same2..zassss


















 sgt syomel gambar ini okeh tiap mlm saya tgok

hahahahaa..selesai sudaaahhh

akhirnya pakwe saya sudaa pandai berenang..syabas2..tapi sume ni hanyalah rekaan semata-mata..saya curi gambar ni dlm camera enol..pastu tibe2 idea saya mencurah2 nak buat cerita..so ni lah hasilnyaa...hahaha..yg kwn dy tuh namenye maskara..dah ade makwe..so yg lain tu melepas la..yg sorg lagi tuh..saya punya..sape nak leh komen kt bawah..i pertimbangkan kalau ade ciri2 yg i nak..hahahahah..

sekian laporan dari saya dari perenang2 olimpik malaysia.

4 comments:

  1. suda lame ku tidak berenang..besh nyer..

    ReplyDelete
  2. tahniah!!!
    tambah sorang lagi perenang negara..
    heheheee

    ReplyDelete
  3. saya arief : heheh..g la brenang dlm blik air tuh

    mie : waaa..kalo btol pakwe ku perenang negara..hahaha

    ReplyDelete
  4. huhu bella x tau berenang.. aihh bile la nak blajar nih.. heheh salam singgah di waktu ptg.. :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^