06 May 2010

.gorjes blogger award.

Salam.
terharunyee saya.tatau nak cakap ape..sebelum ni mane pernah orang bagi award kt blog saya..siyesss tak tipooo..tibe2 td ade plak kt chatbox tuh suh amik award..insan yang sudi beri GORGEOUS BLOGGER AWARD ialah bella..hehe thanks a lot dear bella..ade ke yg membaca blog saya yang bosan ini. (ayat blogger rendah diri ok!)

saya sangat suka bila dapat award ni.sebab saya suka perkataan gorjes itu..sebab kebanyakan benda dlm kehidupan saya menggunakan perkataan gorjes..contohnya email saya babygorjes@gmail.com..so bela u did a good job..hahahaha..i liokkee ^__^

terasa nak buat award plak..dulu dah pernah buat sekali..tapi nanti la..bila betul2 timing okay punyee..saya buat untuk semua kawan-kawan saya.

2 comments:

  1. macam mane bole dpt award ni????dan sape yang boleh bagi award???

    ReplyDelete
  2. award nie kita akan dpt bila org lain rase nak bg kt kita..hehe kalo dy slalu bce blog kite then terasa nak bg award dy bagi la..pastu kalo kitatauke nak buat award pun boleh..reka award cantik2..pastu suh blogger amik..ni salah satu care nak naikkan visitor gakk

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^