11 May 2010

geng kuning-oren-merah

Salam.
waaa orenyee entri saya harini. sangat meriah..heee ni la gambar saya dan kwn2 rapat saya sekarang. rasenye tak pernah lagi cerita pasal mereka berdua nie.harini ni saya bagi diorang pofular jap kat blog yg tak fofular nie..hehe

kenapa kami bertiga je pakai baju oren merah nie?sekali tgok cm bendera negeri selangor pun ader tau.

kenapa?

sebab ini baju geng kami..geng ting tOng..hahaha.ok tak baju tuh..saya sebenarnya tak pernah pakai bahu sestriking ni..sgt merah..dan sangat kuning cam mak ngah.tapi nak buat cmane dah pilihan majoriti..so saya terpaksa ikot..cantik mmg la cantik..but sgt terang..x sesuai nyahh..pape pun saya dah pakai

tapi yang peliknyaaaa.. ramai orang suka baju ni..siap tanya mane beli ag tau..cantiknyaaa..lawanya...tapi kene fhm semantik gak neh..ntah2 perli kot.hahaha.tak kisahlah asalkan kami pakai baju kan.
sebenarnya saja je pakat beli baju same2 nie..gatal2..hahahah nak tunjuk semangat kekawanan la konon..

ni la saya dan kawan2 saya. dari kiri nad. me. n mia


sedaya upaya nak menyelimkan badan tau,



cm kurus la plak tapi harammmm




me n mia



tatau la pe motif saya nie.mia maen snap jek

three of us.

aksi ghairah mereka.


sweet memory three of us.love u oll laarh..

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^