01 May 2010

cepat 2! kaum hawa tolong saya.

Salam.
haaihh nape saya ni wt gempak plak tibe2...mintak2 tolong pulak dah..saya sebenarnya nak mintak tolongg sgt2 pada blogger hawa sekalian..apa rahsia kulit anda cantik sgt..gebu..putih..kenyal..hahaha..ade ke kenyal..pelik jerr.

saya nak tahu la vitamin apa yang anda2 semua makan...contohnya mcm evening primrose oil ke..blackmores ACE ke..any vitamin yang anda2 sume makan la..yang agak2 memberi kesan pada badan..kulit makin cantik..haid teratur..makin sihat..tolonglah saya..

saya pun nak sihat dan cantik mcm anda semua.ahakss..itu ayat tak leh blah maa..takot gak beli vitamin pelik2 nie..kang tibe2 selera makan bertambah..bukan muka makin gebuu..badan yang makin gebuu susah gak tuh..huhu sbb bdn dah sedia bam2..

hahahah..so janganlah setakat baca entri ni aje..bagilah komen and share produk kesihatan anda yang mantoop itu..kalau kaum adam nak kongsi pun ape salahnya..jangan suruh saya makan tongkat ali sudaa..susah tu...huhu..

6 comments:

  1. kulit akak tak cantik, so tak boleh lah nak menolong sangat

    ReplyDelete
  2. pakai bodakk sejuk!kekeke:)


    sebenarnya sy pu heran cmner la org yg cntik puteh gebus nie..tingin jgk!:)

    ReplyDelete
  3. bayakkan makan buah-buahan ngan sayur-sayuran lagi bagus dari byk sgt mkn supplement...

    ReplyDelete
  4. x reti plak den bab2 kecantikan nie tp kalu nk tips islamic ckit, perbykkn bace surah yusuf..amin!!!

    ReplyDelete
  5. salam yaya~

    hehehe... xmkn apa2 vitamin pun.. sebab xsuka telan apa2 jua jenis ubt.. :p
    alhamdulillah, sy xpnyai kulit yg bermasalah.. hnya guna pencuci muka neutrogena aje.. :)

    ReplyDelete
  6. a kl citizen : alaa akak ni..jgnlah ckp cmtuh..huhu

    cik cokelat : huhu nnti cm hantu..haha

    dina : hehe..ok dina..nnti yaya mkn buah byk2.

    zumiela : hehe..yeke..bgus2 nnti yaya try amalkan

    LP LUM : bguslah cmtuh..kalau la yaya tade mslh kulit kan bgus.

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^