01 May 2010

21 tahun main barbie doll lagi.

Salam.
hehe harini secara ekslusifnya..saya nak tunjuk mainan-mainan yg saya kumpul masa kecik2 dulu..sebenarnya banyak  lagi tapi adik saya dah main then hilang dan bersepah merata-rata..geramnyaaa..yang ini aje lah yg tinggal..hee suke sangat2 bila tgok benda2 nie td..sempat main jap anak patung tuh..yaya!! kamoo dah 21 tahun..main doll ag ke.hahahah duli ape yang penting happy..mcm bersemangat nak kumpul balik je mcd toys..but toys sekarang mcm xbesh je..sbb kecik2..saya suka yg besar2..bru besh.

tgok barbie doll tuh.saya beli masa form 1 kalo tak silap.
yg benda warne kuning tu namenye flubber kalo xsilap.
yg ada mata dua tue boo.dlm cite monster inc.


 sayang all my toys.

3 comments:

  1. tahniah~~~~...
    better masuk u dr matrik.. =P

    ReplyDelete
  2. salam yaya~

    hehehe... sy pun suka kumpul toys.. tapi soft toys aje.. macam tedy bear.. walaupun dah masuk separuh tua mcm nie... :p

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^