18 April 2010

siyes saya tak pernah terfikir.


Salam.
sekarang waktu malam. sedap kalau tidur time nie.tapi bila saya nak tidur je tadi saya rasa  macam nak menulis sesuatu. sesuatu yang saya tak pernah terfikir selama ini. you know what. saya tak pernah terfikir yang saya akan bercinta!!!! hahahaha..siyess tak pernah..

saya mula kenal cintan-cintun ni time form 5..before that tak pernah sebab saya seorang yang gemuk.tak cantik. mane ada orang minat. budak-budak sekolah kan suka minah kurus keremping..hahaha yg macam papan itu.tapi saya memang tak suka bercinta masa tu sebab bila saya tengok kawan-kawan saya yang bercinta tu macam sengal je nangis2..pastu ok..pastu gedik2 dalam kelas...pastu gaduh balik..what da hell..so semak nyah..really menyampah..kalau laki tu da keje xpe gak..or belajar lebih tinggi..tapi ni setakat SPM pun nak over..very da over..hahahaha..bila ingat balik time sekolah bodo2 dulu rasa menyampah sangat..sebab saya amat tidak suka time sekolah..tak besh!! saya tak suka sekolah tapi sekarang saya nak jadi chegu da pon..cmane tuh? ntahlah..maybe saya tak suka sebab saya jadi anak murid and now i'm ur techer hokay.
.
.
sekarang umur saya dah masuk 21 tahun..1 DISEMBER ini saya akan mendapat kunci kebebasan..are u sure hidayah...tidak rasanya..saya still mcm umur 17 tahun gak..sweet 17..hahahah..dan sekarang saya sedang hangat bercinta dengan seorang lelaki yang chomel.kiut.miut.tapi tough di perotnyee... ^__^
.
.
dulu saya ingat orang bercinta sebab paras rupa tapi rupanya tidak semua pandang  anugerah yang sementara itu..yelah masa muda yelah ko plg cantik..cun..melecun but 30 tahun kemudian..ko la paling berkedut..medut..hahahah..tapi dalam hati ada taman kan walaupun saya kurang cantik.
.
.
tapi kan percintaan saya ni pelik sikit..percaya tak?lantak korang la nak percaya ke tak..yg penting saya percaya..hahhaaa..ape yang peliknya? peliknya ialah saya akan hidup bersama seorang lelaki yang akan meninggalkan saya selama 3 bulan dan 1 bulan cuti..cmane tuh..tak payah la penat2 nak fikir dia hanya insan biasa tetapi luar biasa sebab dia muda dari saya..4 bulan aje hokayy!! 
.
.
penatlah menulis.apa yang penting saya sedang bercinta sekarang!!!!!!!!

7 comments:

  1. ewah2
    sronok bercinta
    hehehe
    moga jodoh kekal :)

    ReplyDelete
  2. salam yaya~

    hehehe... dalam atie ada taman... :)
    apa pun, semoga berbahagia ngan en chumel kamu itu ya... :)

    ReplyDelete
  3. 3 bulan kena tinggal?
    semoga hubungan kalian berkekalan ye
    nnt jemput la utk makan nasi minyak kalian,hak3

    ReplyDelete
  4. penaberkala : hehe..dun wory pena..nnti i email kad tawen..hahaha

    ReplyDelete
  5. perhh bestnya dia bercinta :D

    http://nomborsebelas.blogspot.com/

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^