22 April 2010

sangat penat.


Salam.
minggu ini saya sangat terkejar-kejar ngan masa..bukan masa yang kejar saya..tapi saya yang kejar masa..but alhamdulillah akhirnya semua assingment dah siap..cume ada a few presentation..ISL..UAK...then exam..pheww so many things to do..sangat penat sem nie..sem depan lagi la penat..tahun depan lagi la..dah nak pergi sekolah..

adooyai..sanggupkah saya untuk  hadapi benda nie 2 taon lagi...(dalam hati abg jom tawenn!!!! ayg da penat blaja ) hahahha bole lak cmtuh erk..ko ingt kawen tu sng..baik blaja dulu kan..kan..gatai sgt dah nak nikah..saya fikir macam tu sbb kdg2 saya dah terlalu penat dgn dunia belajar..fikir..bila lah nak keje..bila lah nak tawen..bila lah nak mcm2.. bla..bla..n bla...

hehehe..sumenye ada pro n kontra..so trime la segala dugaan utk hayat ni..peeerrgh ayat tak leh blah..owh lupa nak crite pasal harini..saya pergi hospital..teman kawan saya demam..biasalah hospital kerajaan..faham2 la..pergi kul 2..tapi nombor giliran dipanggil kul 3.30..ok x? kalau nak cerita ttg perasaan saya masa tuh tok sah cite la..ngan baby meraung2..mcm2 la..adooiii sakit otak..saya yang tak sakit ni boleh kne barah otak sume trus..tapii tak pe sabar je la..ttg kawan saya tadi..dia disyaki kne ILI..baru la saya dgr ILI nie..kalo tak tak amik tau pun..hahaha..dalam hati risau gak kalau kne ILI..huhuh..redha je la..mintak2 tak de la benda2 yg buruk berlaku..sebab saya sebilik dgnya..ok la ada lecturer.daa~

2 comments:

  1. gambar kucing tue lawak pulak :D

    http://nomborsebelas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hehehe sy keje smbil blaja pun dah bosann n x larat sgt dah nih.. heheheh nak tawen jugak!! salam singgah nice blog.. udah di follow... :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^