30 April 2010

makan koko krunch ngan tongkat ali + ginseng.yummy

Salam.
saya rasa nak tergelak dan lempang muka saya laju2 sekarang.sebab terasa diri sangat cuai.hahaha..dan rase sengal jap.sekarang saya dah berada kat rumah.cuti sampai hari ahad ni.so waktu berada di rumah amatlah singkat dan tak besh.tapi saya akan cuba beshkan juga diri saya.


owh ya tadi saya dah bagi hadiah hari jadi kt my momma.hee dy suke sgt..neway it's my job to make u olways happy.jap lagi saya buat entri khas utk mak saya ye.


haaa ni saya nak cerita pasal makan koko krunch dengan tongkat ali + ginseng.nape la saya kretif sgt pepagi nie..huhu ni la jadinya kalau dah lame tak duduk rumah.dah tak kenal mane gula mane garam.mana tepung mana bedak.hahahaha..boleh lak cmtuh.


pagi tadi la punye pasal..ngah mamai2 nak makan koko krunch la kononya..so saya gune la susu tin yang biasa gune tuh..letak dah dua sudu nie..da letak air bagai..pastu tup2 bila nak rase..lidah saya rasa pelik..tak pernah rase susu sepahit nie..huhu..boleh pulak susu rasa pahit selalu manis kan..


so saya pun ambil la balik susu yang saya buat td..ingtkan kt sudu ada kopi ke ape ke..rupe-rupenyeee...susu tu ad EXTRA TONGKAT ALI + GINSENG..omaigodd...hahaha tipah terkena kali nie..disebabkan malas nak bancuh2 susu dah..saya makan cmtuh je la koko krunch tu..mls nk buat gune susu tepung..tak bpe besh..hahaha..sebenarnya ko yg malas..


ni la rupe tin susu tin tuh..huhu..

moral of da story..sebelum buat air or ape2 bace dulu sebelum buat..kalau tak jd lah mcm saya..makan koko krunch +ginseng..xcedap. =(

4 comments:

  1. salam yaya~

    hehehe... siannya dia... xpe2 len kali akn lbh berhati2 ok... :)

    ReplyDelete
  2. hahaha... tulah yaya... len kali jangan wat susu sambil tutup mata... kan dah pekena kopi ginseng... sure terlebih energetic for d whole day... huhuhu...

    ReplyDelete
  3. hahaha...ingatkan mencoba menu baru...psstt...best tak???:)

    ReplyDelete
  4. LP LUM : salam lp lum..hehe nnti yaya akan lebih berhati2

    Rizwan : hahaha mmg da terlebih energetic nie

    kitatauke : erk..xcedap..pait. la

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^