07 April 2010

kerja saya sebagai guru pelatih


Salam.
Sapa cakap jadik guru pelatih tak penat.kelas sampai kul 2.00 petang.memanglah malam tade kelas..tapi huhu kena buat alat bantu mengajar je sekian.tapi semester relax skit la berbanding sem lepas siap kena buat puppet..berlakon la..hahhaha..amat tak leh blah bila ingt saya berlakon dulu..hehehe..sangat lawak okay..malangnya video itu entah kemane..tibe2 hilang..huhu baru nak tunjuk kat anak cucu nanti..ni la nenek dulu time moda-moda pandai berlakon..siap nyanyi ag nyah..hahahaha..layankan aje idea mengong kawan-kawan saya nie..


kalau tgok gambar cow and duck di atas rasa-rasa saya nak wat ape eh..hehe..tak payah la fikir wat susah2 je..esok saya ada presentation listening skill for cerebral palsy student..uwaaa..menci tol nak speaking2 nie..tapi depan kawan2 and lecturer yang sempoi so redahkan aje ..walaupun grandmaaa i tunggang terbalik..hehehe..tp ok lagi la..still ben10 what..saje je nak tunjuk kat seluruh malaysia yang saya sedang buat kerja dan saya tidak malas sperti yang anda fikirkan..
wokey! mau bersiram..


1 comment:

  1. sabar jelah. dah jadi ckgu betul lagi penat
    get ready fizikal mental jelah =)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^