05 April 2010

.inikah surga cinta yang banyak korang pertanyakan.


Salam.
tibe-tiba hati ni tergerak la plak nak klik perkataan keyword kat nuffnang nie.
san tiba-tiba ada satu perkataan yang keluar dan amat pelik bunyinya..hehehe..ayatnya berbunyi spt nie 'inikah surga cinta yang banyak korang pertanyakan' 
.
.
.
apa maksudnya nie?
konfius lak saya..hahaha blog saya ni cm syorgaa ke?lawak2..mungkin kebetulan je kot..tapi kalau ada sapa2 yang leh tafsir ayat ni silalah amat dialu-alukan komen anda atau tafsiran anda..
sekian.

p/s: earning saya masih tidak bertambah2 masih RM belas2..huhu.amat sedih..tapi silap saya jugak dah lama tak blogwalking..tape2 nnti cuti sem i terjah sume blog..hahahaha

4 comments:

  1. teruskn usha kamo ye!!

    jom join contest kat blog cik paro!

    ReplyDelete
  2. hehe..mayb la kot cik epal..hehe..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^