22 April 2010

eye liner yang besh.

Salam.



saya nak mata besar. mcm budak kt atas ini. comel kan. kan. hahahaa..saya nak mata saya nampak besar bila make up..owh bukan saya nak mengubah ciptaan ilahi tetapi mcm ye je..tapi pempuan biasalah ngan make up tidak boleh di pisahkan mesti nak make up gak walau mcmane pun..so kepada lelaki-lelaki kat luar tuh..terutama sechomel saya sila lah jangan merungut kalau saya suka bermekap sebab masa muda ni la nak melaram..nnti dah anak 5 tak de nye sempat nak mekap kot..gune bedak baby je kot..no compact powder ke..loose powder ke..hahaha..

Jadi, saya nak bertanya la rakan-rakan ya yang membaca entri saya ni yang giler mekap gak..eye liner ape yg korunk pakai yang bagi korang besh giler r..kalo pakai sehari tuh memang x hilang2 la 24 hours...itam jek..hehehe..share la ngan saya..saya nak sangat tau..jgn kedekot hokay.

saya pakai eye liner jenama elianto sekarang. yang ade bling2 tuh..tapi mcm tak bape pekat lak..x puas mata den nie..still nampak kecik....tapi saya tak mau la jadi mcm mata kawan saya niie..ntah eye liner ape dy pakai..overdose..so jd la cmnie
.
.
.
.
saya pakai jenama eye liner jenama kung fu panda sbb tu la jd cmnie.

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^